10 τεχνολογίες που αλλάζουν το επιχειρείν

Τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη διαχειρίζεται τεράστια σύνολα δεδομένων, τα οποία θα ήταν αδύνατο να διαχειριστεί ένας άνθρωπος. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός γενικότερα στηρίζεται στην αξιοποίηση μεγάλου όγκου πληροφορίας, οι οποίες αποτελούν εφόδιο για τις επιχειρήσεις.

Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση επαναπροσδιορίζουν το επιχειρείν, ειδικά σε τομείς όπως η ασφάλιση, η λιανική πώληση και η online επιχειρηματικότητα. Η εταιρεία NVIDIA έχει κάνει ειδική μνεία για την αποτελεσματικότητα της AI τεχνολογίας στο λιανεμπόριο, σχετικά με την αποτροπή των κλοπών, του ανθρώπινου λάθους και της απάτης σε συντριπτικό ποσοστό 98%.

Προβλέπεται, λοιπόν, οριζόντια υιοθέτησή της ΤΝ σε περιπτώσεις φωνητικής βοήθειας, σε CRM συστήματα, σε e-commerce chatbots και πολλές ακόμη εφαρμογές. Η Meredith Schmidt της Salesforce υποστηρίζει ότι οι μικρές επιχειρήσεις είναι εκείνες που θα βοηθηθούν περισσότερο, για τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων εργασιών και την αυτοματοποίηση στην εξυπηρέτηση πελατών.

Πρόσφατα δεδομένα της ΙΒΜ δείχνουν επίσης ότι το 35% των επιχειρήσεων ήδη αξιοποιεί την AI τεχνολογία με το 42% να μελετά περισσότερα use cases. Εκτός από την ανάλυση δεδομένων, η ΤΝ μπορεί επίσης να βοηθήσει στην προσωποποίηση παροχής υπηρεσιών και επικοινωνίας, τόσο για εργαζόμενους σε καθεστώς τηλεργασίας όσο και για τους πελάτες μιας επιχείρησης.

Cloud Computing

Το cloud computing είναι μια τεχνολογία που εξυπηρετεί πολλές εφαρμογές. Δεν αποτελεί μόνο τεχνολογία αποθήκευσης ψηφιακών αρχείων. Η υπηρεσία Amazon Web Services – AWS αποτελεί, για παράδειγμα, μια cloud υποδομή, μέσω της οποίας μπορείτε να έχετε Cloud τηλεφωνικό κέντρο.

Η εξάπλωση του cloud computing έχει δημιουργήσει την ανάγκη συνεργασίας με software engineers, cloud architects, διαχειριστές συστημάτων cloud και παρόχους cloud υπηρεσιών. Άρα η επιχείρηση που θέλει πραγματικά να διαφοροποιηθεί και να αξιοποιήσει σωστά το cloud computing, επιλέγει προσεκτικά και τους κατάλληλους tech συνεργάτες της!

5G

Η υιοθέτηση της τεχνολογίας 5G ξεκίνησε ήδη από το 2019, αλλά η πανδημία καθυστέρησε αρκετά την εξέλιξή της. Ωστόσο, τα οφέλη της πέμπτης γενιάς κινητής επικοινωνίας περιλαμβάνουν πραγματικά γρήγορες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων από ό,τι μπορούν να παρέχουν τα δίκτυα 4G.

Η Ericsson Mobile εκτιμά ότι ο αριθμός των συσκευών IoT που θα αναπτυχθούν χρησιμοποιώντας συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας 5G σχεδόν θα διπλασιαστεί από τα τέλη του 2022 έως το 2028.

Η αμεσότητα μετάδοσης δεδομένων αφορά και την τεχνολογία IoT, καθώς τα δίκτυα 5G είναι πιο ικανά να υποστηρίξουν τη διασύνδεση έξυπνων συσκευών από τις τεχνολογίες 4G ή Wi-Fi. Καθώς το IoT ενισχύεται, θα ανοίξουν περισσότερες ευκαιρίες καριέρας προς αυτή την κατεύθυνση. 

VoIP τηλεφωνία

Η τεχνολογία VoIP έχει επαναπροσδιορίσει την επικοινωνία στον επιχειρηματικό κόσμο, προσφέροντας πιο αποδοτικές και οικονομικές λύσεις. Η VoIP τηλεφωνία (Voice over Internet Protocol) επιτρέπει τη μετάδοση φωνητικών κλήσεων μέσω διαδικτύου, μειώνοντας τις τηλεφωνικές χρεώσεις, βελτιώνοντας την ποιότητα της επικοινωνίας και επιτρέποντας ευκολότερη επικοινωνία, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τοποθεσία.

Με επιπρόσθετες λειτουργίες, όπως video conferencing, voice2email και intergration με συστήματα CRM, η VoIP ενισχύει την παραγωγικότητα και τη συνεργασία στις επιχειρήσεις, βοηθώντας τες να ενσωματώσουν αυτοματισμούς επικοινωνίας και διαμοιρασμού της πληροφορίας.

AR και VR εφαρμογές

Η τεχνολογία AR (Augmented Reality) και VR (Virtual Reality) προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις επιχειρήσεις. Μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο που γίνεται η εκπαίδευση του προσωπικού, να παρέχει μια πιο ιδιαίτερη προσέγγιση στις παρουσιάσεις προϊόντων σε πελάτες, και να βελτιώσει τη σχεδίαση και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Επιπλέον, επιτρέπει εμπλουτισμένες και διαδραστικές εμπειρίες για τους πελάτες, αλλά φέρνει επίσης πιο κοντά international ομάδες εργασίας, δίνοντας τη δυνατότητα για αλληλεπίδραση, έρευνα, σχεδιασμό και brainstorming σε εικονικά περιβάλλοντα.

Superapps

Τα Superapps είναι πλατφόρμες όπου μπορεί κανείς να αναζητεί και να ενεργοποιεί διάφορες εφαρμογές μέσω ενός ενιαίου περιβάλλοντος αναζήτησης εφαρμογών. Για μια επιχείρηση αυτό σημαίνει ότι έχει στα χέρια της ένα πολυεργαλείο, από το οποίο μπορεί να επιλέγει κατά βούληση ποιες λειτουργικότητες χρειάζεται και να τις ενεργοποιεί ή να τις απενεργοποιεί, ανάλογα με τις ανάγκες της.

Ήδη παρατηρείται αυξημένη χρήση των Superapps, οι οποίες φαίνονται μια αρκετά χρήσιμη τεχνολογία για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όσον αφορά την αυτοματοποίηση λειτουργιών και κατ’ επέκταση την εξοικονόμηση χρόνου.

Cybersecurity

Η ενίσχυση της κυβερνοασφάλειας των επιχειρήσεων είναι μια τεχνολογία που αφορά όλες τις επιχειρήσεις καθολικά, καθώς οι παραβιάσεις δεδομένων είναι κάτι που κάθε επιχείρηση θέλει να αποφύγει.

Παρά το ότι οι κυβερνοεπιθέσεις έχουν γίνει πιο συχνές τελευταία, πολλές μικρές επιχειρήσεις θεωρούν σχετικά απίθανο το ενδεχόμενο να δεχτούν όντως κυβερνοεπίθεση. Η αλλαγή του τρόπου που διεξάγονται οι εργασίες πλέον όμως (e-banking, ηλεκτρονικό αρχείο, ηλεκτρονικές επικοινωνίες μέσω chat κ.λπ.), αυξάνει τον κίνδυνο κυβερνοεπιθέσεων. Αυτό σημαίνει ότι κάθε επιχείρηση θα πρέπει να βάλει το cybersecurity ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων της.

Big data

Η τεχνολογία μεγάλων δεδομένων και η ανάγκη για ανάλυσή τους εξελίσσονται ραγδαία, με τους περισσότερους business leaders να είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σε τέτοιου τύπου τεχνολογίες. Αρκετοί από αυτούς, μάλιστα, πιστεύουν ότι η χρήση μεγάλων δεδομένων παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση. Η γνώση φαίνεται να είναι δύναμη στην προκειμένη περίπτωση. Με λίγα λόγια αυτός που διαχειρίζεται καλύτερα τα μεγάλα δεδομένα είναι αυτός που δικαιώνεται στην αγορά.

Blockchain

Μπορεί ως τεχνολογία εξ’ αρχής να χρησιμοποιήθηκε στον τομέα των κρυπτονομισμάτων, αλλά η αλήθεια είναι ότι η τεχνολογία blockchain μπορεί να αξιοποιηθεί στο επιχειρείν, λύνοντας προβλήματα και δημιουργώντας ευκαιρίες. Τέτοιες ευκαιρίες ενδεχομένως έχουν να κάνουν με εξελιγμένα συστήματα πληρωμών, χρηματοδότηση, έλεγχο ταυτότητας, κοινή χρήση των δεδομένων κ.ά.

Μεταξύ 2018 και 2019, το Blockchain συμπεριλήφθηκε στις πέντε κορυφαίες προτεραιότητες στον επιχειρηματικό κόσμο, σύμφωνα με την Deloitte.

CRM

Τα CRM αποτελούν ζωτικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις, καθώς βοηθούν στην κεντρική οργάνωση, την παρακολούθηση και τη διαχείριση του πελατολογίου. Επιτρέπουν την αυτοματοποίηση της επικοινωνίας, την προσωποποίηση των προσφορών και την ανάλυση δεδομένων για την ανακάλυψη ευκαιριών και τάσεων.

Στο μέλλον, αναμένεται η χρήση CRM να ενισχυθεί από την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θα μπορεί να δίνει προβλέψεις, να προσφέρει περισσότερη εξατομίκευση και να λειτουργεί ως conversational tool για καθημερινά καθήκοντα των χειριστών.


Η Voiceland εξασφαλίζει τις top τεχνολογιες που αφορούν την εταιρική επικοινωνία. Χρησιμοποιεί κορυφαία συστήματα που επιτρέπουν άψογη απόδοση σε τηλεφωνικά κέντρα. Παρέχει πρόσθετες λειτουργικότητες που βοηθούν τις σύγχρονες επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και μπορεί να εγγυηθεί ότι τα συστήματά της ανταποκρίνονται 100% στις ανάγκες επικοινωνίας σας.

Πηγή: voiceland.gr